Part 2- meet for the first time


Justin's perspektiv:

 

När jag hade blivit känd gick jag inte så mycke i skolan. Jag hade absolut inte lärt mig så mycket om SEX... Det som hände i går eller i morse eller när de nu va var lite konstigt hon styrde vilket jag aldrig prövat plus att hon sa att jag skulle...... " JUSTEEEEN" Ropade någon. Jag skulle egentligen inte svara men så hörde jag att de var Scooter. Jag tror inte jag var så bakfull idag jag hade faktiskt inte druckit så mycke i går. " jag ska bara klä mig" sa jag sömnigt. Jag gömde ölflaskorna, cigaretterna och planscherna på allt 'äckligt' i en låda, la alla kläderna på golvet i en tvättkorg, samlade ihop alla läxor och klädde mig i en passande Scooter look. Fuck, jag skulle va tvungen att gå till skolan i det här eftersom Scooter antagligen skulle ta lång tid. Inga ciggs eller något.
När jag kom ner stod Scooter och...


Selina's perspektiv:

 
Vi hade lämnat Sverige bakom oss för länge sen. Nu satt jag tillbakalutad i flygplansstolen och undrade om mammas sjukhus flyg var framme än. Pappa hade gett mig en bok som lärde mig engelska uttal och ord . Jag kunde redan jätte mycket av engelskan eftersom mamma kommer från U.S.A men han ville att jag skulle lära mig KANADENSISKA uttal. Så nu satt jag här med mitt headset och försökte mig på uttalen, jag skulle aldrig lära mig detta. " Hello, my name is Selina and I come from Sweden" haha det lät verkligen inte bra. " bra, fortsätt så!" Sa pappa som satt jämte mig. 

" SAMTLIGA, SELINA & RYAN SÄTT PÅ ER ERA SÄKERHETSBÄLTEN FÖR VI SKA LANDA SNART" sa kaptenen i högtalarna.

                                                      * * *

 
 Jag steg av och såg en stor lastbil på landningsbanan. Den hämtade våra grejer från planet, jag såg en lampa och en stol och en..." Kom, flyttbilen där borta" sa han på engelska och pekade på lastbilen " ska köra sakerna till vårt nya hus, som du kommer ÄLSKA, vår nya bil står här ute och väntar. Så vi ska köra direkt hem." Fortsatte pappa.

Jag och papp gick bortåt, vi passerade många människor och jag hörde direkt dialekten, KANADENSISK ENGELSKA. "Varför måste allt ta sån tid jag vill till vårt nya hus nuuuuu" råkade jag säga högt. " lugnt, jag lovar att det inte tar lång tid, Stratford är inte så stort, tror jag" sa pappa. Vi fortsatte under tystnad till bilen. När vi var framme upptäckte jag att den var likadan som den vi hade innan, men brydde mig inte så mycket. Bara satte mig i den och ja.... Vi körde iväg!? Som man gör med en bil, haha

 

Justin's perspektiv:

 

Där stod..... En tjej jag aldrig sätt. Vad gjorde hon här? Jag måste sättväldigt konstig ut för jag själv hade viljat se

                        

min, min och jag hade tydligen rätt för Scooter började snacka " detta är din nya granne Selina Smith och eftersom du är en sån snäll Bieber så kan du ju hjälpa henne med skolan och de, hon har flyttat från Sverige för hennes mamma fått en hjärtattack som var väldigt, ja svååår!" Stratford världens bästa hjärtattackstad, hahaha, fast det som hänt med hennes mamma var inte så bra.
Men de förvånade mig att hon inte började hoppa på mig som andra Beliebers. " hi, Justin" sa hon generat. " hello, babe, do yah like Stratford?" Sa jag på den mest Kanadensiska dialekt jag kunde. " jag gillar det" sa hon på sin engelska som en som bott i England i hela sitt liv, proffs. " din engelska är väldigt bra för att vara från Sverige" sa jag på, inte kanadensiska, engelska. " hihi, min mamma kommer från U.S.A" sa hon. " i like it....." Började jag när Scooter började prata " ni får klara er själva nu. Selina ring om det är något, gäller dig med Bieber" " eh, justin, får jag känna på dig om det verkligen är du.. Eh" sa hon och det kändes som hela hennes ansikte blev som en tomat " visst babe, väldigt sexigt" sa jag och hon gick mot mig i SLOWMOTION. Så jag gick mot henne istället och när jag kom fram kramade jag henne. Åh Justin du har inte bettet dig så här på länge. " vad är du för typ av tjej då?" Frågade jag när hon släppte min kropp. " det beror på, hu-ur du menar? " fråga hon. " pluggis, fjortis, emo, fast det ser jag att du inte är, slampa, eller bara någon som gillar att ligga med samma person" sa jag och skratta ett fake skratt " inte pluggis, verkligen inte, inte fjortis eller emo, slampa nä verkligen inte, tvi. Det kan hända att jag brukar dricka LITE ibland, men verkligen inte ofta. jag röker inte eller tar droger. Jag bukar aldrig ligga med nån, fast jag är inte oskuld, för innan var jag en riktig gangster eller vad man säger, jag låg med varenda kille jag såg, eller inte bokstavligen men du fattar och sen träffade jag en kille som jag blev kär i. Den killen är kvar i Malmö. Och han ändrade mig totalt.förresten hur är Du då Bieber, hur har du förendrats? Såg en bild här om dagen på typ Lionas blogg" vad hette nu tjejen jag hade sex med, LIONA! Palla, neej fuck tänk om Scooter eller mamma ser.... " jo jag kan ge dig 10000 kr om du inte säger något till Scooter eller någon. " sa jag " haha jag behöver knappast pengar, men som sagt du ska ju visa mig Stratford och skolan, och så. " visst, gillar dig redan Si" log av mitt nya smeknamn o till en TJEJ och det gjorde så att hon också log. OMFG I LIKE A GIIIRL! Eller som kompis då, jag har ingen direkt tjej kompis. " hänger du med till en nattklubb Si? Frågade jag. " visst, men kommer inte dricka så mycket. Sen måste jag byta kläder med, kolla bara vad jag har på mig nu

 

                                       

det ser, svettigt ut hahaha! " sa hon " jag tycker det är sexigt, coolt att vi redan typ är vänner, like yaah already !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0