Sorry!

Jag har inte orkat skriva, jag har ingen inspiration och tänkte berätta lite hur många delar novellen kommer bli i. Jo, jag kommer göra, som små historier som består av 10 kapitel med ungefär vardera 1000 ord. Sen börjar jag på en ny och det fortsätter så. Jag vet att jag typ inte har några läsare men jag gillar att blogga och skriva. Hoppas jag snart kommer få några för annars lägger jag ner, jag hade i te fattat innan hur många JB bloggar det finns osv. Jag hade inte fattat hur jobbigt det var att skriva. Så vi får se, puss, kommer i alla fall att avsluta denna, och håller på och skriver för fullt på 5 nu. Och jag vet vad som kommer hända i slutet, jag har inte riktigt bestämt vad som kommer hända med Justin & Selina, men annars vet jag ungefär see yah;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0